Gydymo įstaigos išlieka padidintos rizikos užsikrėsti Covid-19 zonomis, todėl kartu su jumis stengiamės suplanuoti tinkamai Jūsų apsilankymus, kad, esant galimybei , vienai problemai išpręsti nereikėtų lankytis daugelį kartų.
TINKAMAI KARTU SU MEDICINOS PERSONALU PASIRENKANT GYDYTOJO/SLAUGYTOJOS KONSULTACIJOS BŪDĄ (NUOTOLINĘ AR KONTAKTINĘ KONSULTACIJĄ), PRIORITETAS TEIKIAMAS JŪSŲ SVEIKATAI IR SAUGUMUI.
Norint, kad Jūsų problemą gydytojas ar slaugytoja tinkamai galėtų išspręsti, ŠEIMOS GYDYTOJO/SLAUGYTOJOS AR SPECIALISTO KONSULTACIJAI/PROCEDŪRAI REIKIA UŽSIREGISTRUOTI. Paskambinę į mūsų registratūrą, būsite užregistruoti gydytojo/slaugytojos konsultacijai artimiausiu laisvu laiku. Jei registruojantis iškils neaiškumų, ar konsultacija turi būti nuotolinė, ar kontaktinė, arba iškyla klausimų dėl konsultacijos skubumo, tą pačią/kitą (jei skambinote po jūsų šeimos gydytojo darbo laiko) dieną savo darbo metu Jums perskambins slaugytoja, kad aptartumėt šiuos klausimus ir užregistruos Jus konsultacijai/procedūrai, labiausiai tinkamai Jūsų sveikatos/saugumo interesui (esant poreikiui, aptars situaciją su gydytoju). Norime priminti, kad bet kokios procedūros-perrišimai, kraujo tyrimų paėmimas, imunizacija ar kt. atliekamos tik nustatytu laiku, užsiregistravus iš anksto. Jei būsite užregistruoti nuotolinei konsultacijai, paskirtą dieną gydytojo darbo laiku mūsų personalas Jums paskambins, konsultacijos metu aptarsite, ar reikalinga apžiūra, papildomi tyrimai, galbūt papildomos specialistų konsultacijos ar kiti veiksmai ir, esant reikalui, paskirs laikus apžiūrai, tyrimams ar konsultacijoms. Šios priemonės užtikrins, kad atvykus nereikės ilgai laukti kitų pacientų apsuptyje uždaroje patalpoje, kad būtų taupomas Jūsų laikas ir atvykimas būtų rezultatyvesnis. Primename, kad esant stabiliai sveikatos būklei dėl anksčiau paskirtų vaistų išrašymo galite būti registruojami slaugytojai (registratūrai visada pasistenkite trumpai ir konkrečiai išdėstyti kreipimosi priežastį), atvykti į šeimos kliniką nereikės.
SIEKIANT, KAD GALĖTŲ PRISISKAMBINTI VISI PACIENTAI IR BŪTŲ SKIRIAMAS PAKANKAMAS DĖMESYS TUO METU KONSULTUOJAMAM PACIENTUI, INFORMUOJAME, KAD PASKAMBINUS Į REGISTRATŪRĄ SU GYDYTOJU/SLAUGYTOJA POKALBIUI TUOJ PAT NEJUNGIAME, IŠSKYRUS YPATINGOS SKUBOS ATVEJUS (DAŽNIAUSIAI TUO METU GYDYTOJAS /SLAUGYTOJA KONSULTUOJA KITĄ PACIENTĄ). MŪSŲ PERSONALAS JUS UŽREGISTRUOS NUOTOLINEI KONSULTACIJAI IR GYDYTOJAS/SLAUGYTOJA PERSKAMBINS NUSTATYTĄ DIENĄ ( JEI NEAIŠKI REGISTRAVIMOSI SITUACIJA- KAI TIK ATSILAISVINS, TĄ PAČIĄ AR SEKANČIĄ DIENĄ).
Dėl didelio personalo krūvio (skambučių kiekio) labai prašome tolerancijos, laukiant skambučio; būtinai turėkite įkrautą telefoną ar būkite netoliese, jei telefonas laidinis. (Jei bus neįmanoma Jūsų pasiekti, skambinant pakartotinai kelis kartus, konsultacijai teks registruotis pakartotinai-perskambinti gydytojui sau patogiu laiku nebus galimybės dėl jau anksčiau minėtų, t.p. techninių priežasčių. Būkite pasiruošę rašymo priemonę, popieriaus lapą užsirašyti gydytojo paskyrimams (paskirtų tyrimų, konsultacijų laikams, vaistų koregavimui).
Primename, kad kontaktinei konsultacijai/procedūrai reikia atvykti nevėluojant, NE DAUGIAU 10 MINUČIŲ PRIEŠ PASKIRTĄ LAIKĄ, DĖVINT VEIDO APSAUGINĘ KAUKĘ.
Dėkojame savo pacientams už supratingumą, pastangas kartu su mūsų personalu spręsti savo sveikatos problemas neįprastomis sąlygomis, kurias diktuoja esama situacija, paslaugų teikimo reglamentavimas.
Informuojame, kad sveikatos priežiūros paslaugų organizavimas Sveikatos priežiūros įstaigose COVID-19 pandemijos metu, organizuojamas laikantis Lietuvos Respublikos Sveikatos apsaugos ministro numatytos tvarkos (2020 m. birželio 17 d. įsakymas Nr. V-1504 „Dėl asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimo esant Lietuvos Respublikos teritorijoje paskelbtai valstybės lygio ekstremaliajai situacijai organizavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“).