• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer
vita longa šeimos klinika

Vita Longa

šeimos klinika Kaune

  • Apie mus
  • Gydytojai
    • Šeimos gydytojai ir bendrosios praktikos slaugytojai
    • Gydytojai specialistai
    • Gydytojai odontologai
    • Psichikos sveikatos centras
    • Paslaugos namuose
    • Kiti darbuotojai
  • Darbo grafikai
  • Informacija pacientui
    • Prisirašymo tvarka
    • Vidaus tvarkos taisyklės
    • Prevencinių programų paslaugos
    • Skiepai
    • Mokamos ir nemokamos paslaugos
    • Paslaugų ir tyrimų kainynai
    • Sveikatos pažymos
      • Vaikų profilaktiniai patikrinimai
      • Dirbančiųjų ar įsidarbinančių asmenų profilaktiniai patikrinimai
      • Patikrinimai vairuotojo sveikatos pažymai gauti
      • Pažymos ginklui įsigyti/turėti
    • Atsiliepimai  ir padėkos
    • Dėl skundų pateikimo Akreditavimo tarnybai
    • Mirties liudijimo išdavimas
  • Įmonėms, atstovams
  • Naujienos
  • Kontaktai
  • Pasitikrinkite draustumą
  • Registracija internetu
  • Registracija esveikata.lt
  •  

Dėl teisės skųsti Akreditavimo tarnybai ASPĮ atsakymą į pateiktą paciento (jo atstovo) skundą

Dėl paciento (jo atstovo) teisės skųsti Valstybinei akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybai prie Sveikatos apsaugos ministerijos (toliau – Akreditavimo tarnyba) asmens sveikatos priežiūros įstaigos atsakymą į pateiktą paciento (jo atstovo) skundą

Akreditavimo tarnyba pagal kompetenciją kontroliuoja, kaip laikomasi teisės aktų, reglamentuojančių sveikatos priežiūros paslaugų kokybę, reikalavimų, vykdo pacientų teisių priežiūrą ir atlieka asmens sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumo ir kokybės patikrinimus, kurių metu nustatoma pacientui teiktų ar nesuteiktų asmens sveikatos priežiūros paslaugų atitiktis teisės aktų reikalavimams.

Į pacientų skundus nagrinėjančią Akreditavimo tarnybą pacientai (jų atstovai) turi teisę kreiptis tik nepatenkinti skundų nagrinėjimu sveikatos priežiūros įstaigoje, kurioje, jų manymu, buvo pažeistos paciento teisės. Jeigu pacientui kyla abejonių dėl suteiktų asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybės ir / ar galimai pažeistų paciento teisių, pirmiausia su skundu reikėtų kreiptis į asmens sveikatos priežiūros įstaigą, kurią skundžiate (1). Atkreipiame dėmesį, kad pacientas turi teisę pareikšti skundą ne vėliau kaip per vienerius metus, kai sužinojo, kad jo teisės pažeistos, bet ne vėliau kaip per trejus metus nuo teisių pažeidimo dienos. Sveikatos priežiūros įstaiga, gavusi paciento skundą, privalo jį išnagrinėti ir raštu pranešti pacientui nagrinėjimo rezultatus ne vėliau kaip per 20 darbo dienų. Jeigu paciento netenkintų įstaigos skundo nagrinėjimo rezultatai, jis turi teisę kreiptis į Akreditavimo tarnybą, pridedant įstaigos atsakymą ar jo kopiją.

Kreipiantis į Akreditavimo tarnybą, reikalinga laikytis nustatytos tvarkos (2) – skunde turi būti nurodytas adresatas, paciento vardas ir pavardė, adresas (faktinė gyvenamoji vieta), skundo dalykas (esmė) – pažeistos paciento teisės ar teisėti interesai, suteiktos arba nesuteiktos asmens sveikatos priežiūros paslaugos, nurodant asmens sveikatos priežiūros įstaigą ir, jei žinoma, kurių asmens sveikatos priežiūros specialistų veiksmai skundžiami, taip pat, kuo tikslesnis asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimo laikotarpis, kitos aplinkybės, pažymėta skundo surašymo data, skundas turi būti pasirašytas (asmens parašu, o skundą teikiant elektroniniu paštu – elektroniniu parašu). Prie skundo turi būti pridėta asmens sveikatos priežiūros įstaigos atsakymo į skundą kopija (jeigu asmens sveikatos priežiūros įstaiga nepateikė atsakymo per teisės aktų nustatytą laikotarpį – pateikiama skundo, adresuoto asmens sveikatos priežiūros įstaigai, kopija) ir paciento asmens tapatybę patvirtinantis dokumentas (pasas arba asmens tapatybės kortelė). Tuo atveju, kai skundas siunčiamas paštu, per kurjerį ar elektroniniu paštu, prie skundo turi būti pridėtos paciento asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopija, patvirtinta įstatymų nustatyta tvarka (notaro, seniūno, pacientui atstovaujančio advokato ar kt.). Pasirašant skundą elektroniniu parašu neprivaloma asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopijos tvirtinti teisės aktų nustatyta tvarka. Informaciją, kaip dokumentą galima pasirašyti elektroniniu parašu, galima rasti interneto svetainėje www.dokobit.lt ir kituose elektroninių dokumentų pasirašymo portaluose.

Jei pacientas miręs, skundą teikiantis asmuo turi pateikti paciento mirties liudijimą, atstovo asmens tapatybę (pasą arba asmens tapatybės kortelę) ir atstovavimą patvirtinančius dokumentus. Jeigu skundas siunčiamas paštu ar per kurjerį, prie skundo turi būti pridėtos paciento mirties liudijimo ir atstovo asmens tapatybę bei atstovavimą patvirtinančių dokumentų kopijos, patvirtintos įstatymų nustatyta tvarka (notaro, seniūno, atstovaujančio advokato ar kt.).

Teisę gauti informaciją po paciento mirties turi įpėdiniai pagal testamentą ir pagal įstatymą, sutuoktinis (partneris), tėvai, vaikai, todėl kaip atstovavimą patvirtinantį dokumentą reikėtų pateikti įpėdinio statusą patvirtinantį dokumentą – notaro išduotą paveldėjimo teisės liudijimą arba sutuoktiniui – santuokos liudijimą, tėvams arba vaikams – gimimo liudijimą, jei keitėsi pavardė, taip pat ir santuokos liudijimą.

Akreditavimo tarnyba, nustačiusi skundų pateikimo trūkumus, pacientus (jų atstovus) raštu informuoja apie šių trūkumų pašalinimo būdus, suteikiant 30 kalendorinių dienų trūkumų pašalinimo terminą. Tuo atveju, kai į Akreditavimo tarnybą kreipiamasi nesilaikant privalomos skundų pateikimo tvarkos (pirmiausia su skundu nesikreipiama į asmens sveikatos priežiūros įstaigą), paciento (jo atstovo) skundas paliekamas nenagrinėtu. Apie tai raštu pranešama pacientui (jo atstovui), nurodant Akreditavimo tarnybos sprendimo apskundimo tvarką. Tačiau tai nereiškia, kad pacientas netenka teisės skųstis dėl galimai nekokybiškų asmens sveikatos priežiūros paslaugų – šiuo atveju pacientui pasiūloma pirmiausia kreiptis su skundu į tą asmens sveikatos priežiūros įstaigą, kurioje buvo teikiamos paslaugos, sulaukti šios įstaigos atsakymo ir, jeigu atsakymas paciento netenkina, nustatyta tvarka jį apskųsti Akreditavimo tarnybai.

Primary Sidebar

  • Šeimos gydytojai ir bendrosios praktikos slaugytojai
  • Gydytojai specialistai
  • Gydytojai odontologai
  • Psichikos sveikatos centras
  • Paslaugos namuose
  • Kiti darbuotojai

ES projektai:


es

Footer

Vita longa šeimos klinika Kaune

Rekvizitai

UAB „Vita Longa”

 A.Stulginskio g. 67,
48390 Kaunas

 vitalonga@seimosklinika.lt

Įmonės kodas: 135615787

Luminor Bankas Lietuvos skyrius

Atsisk. sąsk.: LT34 2140 0300 0266 6147

 

Šeimos klinika
A.Stulginskio g.

Registracija 0 (37) 33 79 07

Registracija 0 (37) 26 09 29

A.Stulginskio g. 67,
     48390 Kaunas

I - V 7:30-19:30 val.

Prisirašyti prie šios klinikos

Odontologijos skyrius

Registracija 0 (37) 26 09 49

I - V 7:30-19:30 val.

Šeimos klinika Raudondvario pl.

Registracija 0 (37) 33 78 70

Raudondvario pl. 164,
     47173 Kaunas

Padalinio vadovė Rosita Totilienė

I - V 7:30-19:30 val.

Prisirašyti prie šios klinikos

Administracija

A.Stulginskio g. 67,
     48390 Kaunas

Direktorė Edita Šiaudikytė

Direktoriaus pavaduotoja Renata Čeidienė

Administratorė Rita Baliukonienė

Vyr. buhalterė Daiva Barilienė

0 (37) 26 09 39

vitalonga@seimosklinika.lt

Facebook puslapis

Vita Longa © 2021. Visos teisės saugomos įstatymo. Privatumo politika

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką Sutinku arba naršykite toliau.

Sutinku Sužinoti daugiau
Privatumo politika

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Visada įjungta
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
IŠSAUGOTI IR SUTIKTI